Доставка и връщане

Опции на доставка
Предлагаме опции по избор на клиента за доставчик Еконт и Спиди
1. Поръчайте продукта и посочете начина на доставка

2. Ще получите съобщение за потвърждение на поръчката

3. Изчакайте вашата поръчка да пристигне

4. Вземете поръчката си

Доставка
Цените за доставка на продукти като компютри и хардуер се определят от куриерската услуга въз основа на размерите и теглото на съответните артикули. В нашия сайт системата автоматично изчислява разходите за доставка в реално време, използвайки предварително зададени данни за габаритите и теглото на продуктите. Въпреки това, в някои случаи е възможно да се получат разминавания между изчислените и реалните разходи за доставка, поради различия в данните или конкретни изисквания на куриерската компания.
Връщане на стока
Клиент, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, има право (съгласно чл. 50 от ЗЗП) да се откаже от направена поръчка от разстояние, без да дължи обезщетение или неустойка, без да посочва причина и без да плаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, посочени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП, в срок от 14 дни, считано от датата на: приемане на стоките от клиента или от трето лице, посочено от клиента. За това решение клиентът трябва да уведоми търговеца чрез попълване и изпращане на формуляр, който може да бъде свален от тук.
Продуктите трябва да бъдат върнати в ненарушен търговски вид, без повреди, и придружени с всички оригинални документи, получени с поръчката – касова бележка или фактура, инструкция за употреба, гаранционна карта и други, като клиентът поема разходите за връщането на стоките.
Правото на връщане не може да бъде упражнено, ако стоките са изработени по ваша поръчка или съобразно зададени от вас параметри и изисквания, както и при доставка на запечатан компютърен софтуер, който е разпечатан след доставката.
Стойността на върнатата стока се възстановява по посочена от клиента банкова сметка или чрез пощенски запис.
Гаранционният срок на всички стоки е от 3 до 24 месеца, с изключение на хардуер и аксесоари, при които срокът е от 1 до 3 месеца. Потребителите имат право да предявят рекламация при несъответствие на закупен продукт с договора за продажба, за да се приведе стоката в съответствие с договора съгласно чл. 112-115 от ЗЗП. Рекламации на стоки, закупени чрез онлайн магазина, се извършват според правилата на ЗЗП и в съответствие с условията на търговската гаранция.
За да предявите рекламация, изпратете стоката в нашия сервиз на адрес: ул. „Цар Калоян“ 47, гр. Бургас, заедно с придружително писмо, в което описвате проблема на продукта. Срокът за сервизното обслужване по предявената рекламация е един месец от датата на постъпване на рекламацията.