ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ

Гаранционният срок започва да тече от датата на покупката, посочена в гаранционната карта. Обслужването по гаранцията се извършва само при наличието на валидна гаранционна карта. Гаранцията става невалидна при нарушен външен вид на продукта, извършени поправки или промени в документите (фактура или гаранционна карта). Гаранцията е валидна само за дефекти, причинени от производствени грешки, които се проявяват в гаранционния срок. Ако стоката е закупена на намалена цена поради дефект, за този дефект не се дава гаранция.

Гаранционният срок е между 3 и 6 месеца за употребявани монитори, компютърни системи и преносими компютри. За компютърни системи и преносими компютри с инсталирана операционна система Windows гаранционният срок е 12 месеца. Гаранцията за адаптери и батерии е 1 месец. Трайността и характеристиките на батерията зависят от правилната ѝ експлоатация. За употребяваните продукти гаранцията обхваща техническата изправност, но не и външния вид, механични дефекти или ниво на шум. Гаранционният срок за нови модули и стоки е 24 месеца, освен ако не е посочено друго.

Гаранционно обслужване се извършва при липса на механични и термични повреди, нарушени гаранционни стикери или неоторизирани поправки в гаранционната карта.

Обслужването се извършва само в сервиза на ПРОКОМПЮТЪРСБГ на адрес: гр. Бургас, ул. „Цар Калоян“ 47, тел. 0889272024. Моля, изпращайте продуктите с придружително писмо, описващо проблема.

Срокът за сервизно обслужване по предявена рекламация е 1 месец от датата на постъпване на рекламацията.

Повреди, причинени от лош транспорт, неправилно съхранение, неправилна експлоатация, незаземяване, неизправности в електрическата мрежа, природни бедствия, изпускания, удари, използване на некачествени консумативи или опити за поправка от неоторизирани лица, се отстраняват за сметка на клиента.

Гаранцията не покрива повреди, причинени от пренапрежение по LAN, както и такива, свързани с други модули или оборудване, използвани заедно с продукта.

Гаранцията не покрива софтуер, драйвери, настройки или наличие на вируси.

Доставчикът не носи отговорност за съхранението и възстановяването на данни, загубени по време на гаранционния ремонт или замяна на продукта, както и за евентуални материални или нематериални щети, включително пропуснати ползи поради загуба на данни.

ПРЕПОРЪКИ ЗА ПРАВИЛНА ЕКСПЛОАТАЦИЯ

За правилната и безопасна употреба на продукта, прочетете ръководството за експлоатация, което получавате с покупката. Продуктът е предназначен за използване в закрити отопляеми помещения без агресивни примеси, при температура от 20±15°С и влажност до 75% при 22°С.

Транспортирането трябва да се извършва в закрити превозни средства с подходяща опаковка. При транспортиране в зимни условия е необходимо продуктът да престои минимум 2 часа преди употреба, за да се аклиматизира.

Използвайте занулени електрически контакти и не подлагайте устройството на удари или вибрации по време на работа. Внимавайте да не затваряте вентилационните отвори, за да избегнете прегряване.

При свързване на продукта към други устройства използвайте само подходящи кабели, поставяйки ги правилно в съответните букси. За обновяване на системния софтуер използвайте само препоръчани от производителя програми и версии. Повреди, причинени от неправилно обновяване на софтуера, не се покриват от гаранцията.

При възникване на проблем преди да се свържете със сервиза, проверете:

  • Напрежението в електрическия контакт;
  • Правилното включване на кабелите;
  • Настройките на устройството;
  • Наличието на вируси.